5 miejsc, które chciałabym odwiedzić przed 18

kwietnia 23, 2017

Hej! Dzisiaj mam dla Was post o 5 miejscach, do których chciałabym pojechać jeszcze przed 18 rokiem życia. Jest to moje marzenie.
1. DUBAJ
Marzę, żeby zobaczyć kiedyś Dubaj, gdzie wszystko jest takie nowoczesne i tak rozwinięte. I marzę, żeby pójść tam do aqua parku. Co prawda raz byłam w Dubaju, ale tylko na lotnisku (i było ono bardzo ładne swoją drogą).
 2.STANY ZJEDNOCZONE
Chciałabym pojechać do do Ameryki tak na dłużej i poznać Los Angeles, Hollywood, Nowy York, poopalać się na Miami beach, czy Santa Monica Beach. Pojechać do six flags i włożyć stopy do butów Forresta Gumpa.
 3. TAJLANDIA
Chciałabym poznać kulturę w tym miejscu, po za tym Tajlandia jest przepiękna. 
 4. CHINY
Chciałabym zobaczyć tą rozwiniętą technologię w Chinach, zobaczyć mur chiński i pozwiedzać różne świątynie.
 5. HAWAJE
No kto by nie chciał pojechać i poopalać się na Hawajskiej plaży?  Chciałabym tam ponurkować, popływać.
BLUZA - ROXY | PLECAK - VANS | BUTY - NIKE | CZAPKA - ROXY

Zapraszam na snapchat - mv13mery, mogliście tam zobaczyć różne haule zakupowe i moje relacje!
I zapraszam także do obserwacji bloga, jeżeli nie chcecie przegapić hauli, które będą w następnych postach!

To już wszystkie 5 miejsc, które chciałabym odwiedzić. Kolejność przypadkowa.
A jakie jest wasze 5 miejsc, które chcielibyście odwiedzić?

You Might Also Like

45 komentarze

  1. Stany i Tajlandia też bym chciała zobaczyć, co prawda nie uda mi się zrobić tego przed 18, bo już dawno jestem po, ale może kiedyś w życiu... :)

    Pozdrawiam,
    egzemplarz (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chciała polecieć do Paryża i Amsterdamu. O Stanach itp. Jeszcze nie marzę, bo sama przed 18 tam nie pojadę. :)
    justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post i ciekawa stylizacja :) Też bardzo chciałabym zobaczyć Stany
    http://natallieisme.blogspot.com/
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym chciala zwiedzic jeszcze Japonię oprócz tego, co wymieniłaś :D mój przyjaciel był w Chinach, ślicznie tam!^^
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zauważyłam, że ostatnimi czasy Tajlandia jest bardzo popularna na wakacje :)

    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama chciałabym zobaczyć te miejsca :)
    ale moim top numerem jeden jest Japonia
    od bardzo dawna o niej marzę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. też bym chciała odwiedzić te miejsca ;) cudowne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  8. Szybkiej realizacji marzeń. Też chciałabym odwiedzić Dubaj!
    Zaczytanego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym chciała odwiedzić Stany Zjednoczone ^^ Życzę, aby te marzenia Ci się spełniły :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam tylko jedno miejsce które chciałabym odwiedzić, jest to Turcja.
    Bardzo intryguje mnie ten kraj.
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym chciała jeszcze Japonię i Kanadę :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim marzeniem jest Paryż i Londyn. Mam nadzieję, że znajdę się tam jeszcze przed osiemnastką.
    Ciekawy temat wpisu. Obserwuję
    Zza obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam podróże :) Mogłabym i chciałabym zwiedzić cały świat <3
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zapraszam natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też chciałabym wybrać się do St. Zjednoczonych, ale najpierw muszę podszlifować swój angielski ;D
    Sama mam w planach post o miejscach, które chciałabym odwiedzić w przyszłości- mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko żeby takowy się u mnie ukazał, bo to Ty pierwsza napisałaś wpis tego typu ^^
    https://w-headintheclouds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też chciałabym odwiedzić USA i Tajlandię, jest dużo różnych opcji dla młodych osób np wymiany itd więc wszystko jest możliwe :) Naprawdę super, że można jeździć po całym świecie jeśli ma się pieniądze, które w sumie zawsze można jakoś zarobić lub uzbierać jeśli komuś zależy :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. też marzę aby polecieć do Stanów Zjednoczonych <3 zapraszam do mnie :) http://pomyslowykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. po co do 18, masz całe życie na te piękne miejsca! <3

    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. USA, o tak! :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojeju! Tak bardzo chciałabym odwiedzić wszystkie te miejsca. Aż się rozmarzyłam :)


    Mój blog - soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Też chciałabym odwiedzić te miejsca :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Dubaj i Stany Zjednoczone również chciałabym odwiedzić. Świetne zdjęcia :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne zdjęcia, mam nadzieję,że twoje marzenia się spełnią.Ja z mniej odległych miejsc, chcę zobaczyć teraz Francję.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Amazing Pictures you look so lovely :D
    my Highlight is the backback.

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tez bardzo chciałabym odwiedzić Stany Zjednoczone. Pamiętaj, że marzenia się spełniają i jeśli tylko się postarasz odwiedziesz każde miejsce jakie tylko zechcesz :)
    Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  26. Podobnie jak ty chciałabym odwiedzić Chiny :D
    Super zdjęcia!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Pani u góry dobrze mówi! Polać jej za to.

      Usuń
  27. Chciałabym zwiedzić Stany, ALE!
    1. Musiałabym mówić po angielsku, a jak byłam w Irlandii to stwierdziłam, że szkoła i nauka angielskiego nie wystarczają.
    2. Chciałabym mieć gwarancje, że gdy tam pojadę przeżyję jakieś love story jak w filmach. Nienawidzę zwiedzać budynek jak budynek. Plaża jak plaża. Ale jakieś historie, ludzie to zupełnie, co innego. Wszyscy kochają Stany na podstawie filmów i gwiazd, ale one mają tam swoje życie. Film jest rewelacyjny, bo jest dobre ujęcie na napis "Hollywood", po co go lecieć i oglądać. Lepiej tam lecieć i wdrapać się na szczyt jednej z liter, upić najdroższym winem z jakimś super przystojnym, mega bogatym facetem i wrócić bez butów Chanel, które ci kupił do jego limuzyny, po czym zostać na noc w jego willi na Beverly Hills. To są wspomnienia. Bo co mi po zobaczeniu blaszanych liter, które są tylko sławne?
    A ciepłych krajów to ja nie lubię. Za dużo słońca. Mi to by się marzyła jakaś Grenlandia, Islandia, Norwegia. Zimno, sympatycznie, nie ma natrętnych ludzi. Mróz ich odstraszył.
    Albo dobra nigdzie nie chcę lecieć. Zostaje w Polsce.
    www.pod-lodem.blogspot.com -> zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja chciałabym odwiedzić Stany, Norwegię, Rosję i Islandię :)
    Aleksandra (SETNY-menty)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dubaj! Uwielbiam! Ja na pewno chciałabym pojechać do Nowego Orleanu, Australii i Rzymu. Ale nie daję sobie żadnych ograniczeń czasowych. Świetne zdjęcia. Widzę, że uwielbiasz sport ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja również planuje wiele miejsc do odwiedzenia. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się spełnić swoje marzenia o podróży po całym świecie.
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Stany Zjednoczone to moje marzenie ;) Świetny post!
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ;)
    joannaszymczakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Super zdjęcia. Ja niestety nie mogę już mówić co chcę zwiedzić przed 18 bo mam już 18 lat XD

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi marzy się Londyn i Paryż :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Really nice post!!
    xx
    http://lailusiondenina.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  37. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE | My new video

    OdpowiedzUsuń
  38. I love the overall look. And those hoodie looks so amazing and looks really good on you. Love it!

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

contact

E-mail: hooda.mary@gmail.com
Instagram: @meryjozwiak
Pinterest: @marysiajozwiak

The Most popular posts