Healthy Brownie

kwietnia 17, 2017

Hej! Dzisiaj mam dla Was post kulinarny w takim jeszcze wielkanocnym klimacie. Ja nie jestem zbyt dobra w kuchni i nie umiem zbyt dobrze gotować, ale ten przepis jest naprawdę prosty! Myślę, że każdy go będzie potrafił zrobić.
Mam dla Was przepis na przepyszne zdrowe brownie. No i nie ma w nim cukru!
Składniki:
  • 250g ugotowanej kaszy jaglanej
  • 1 banan
  • płaska łyżeczka proszku do pieczenia
  • 2 jajka
  • 4 łyżki kakao
  • 3-4 łyżki miodu
  • cynamon dla smaku
  • 3 łyżki oleju kokosowego 
  • orzechy, żurawina itd. (opcjonalnie)
Najpierw miksuję wszystkie składniki w termomiksie (jeżeli nie macie termomiksu to możecie to zrobić w mikserze). Miksuję przez 10/20 sekund na najwyższych obrotach. Po zmiksowaniu możecie dodać orzechy, żurawinę itd., jednak ja tego nie robię. Przekładam do foremki i wkładam do piekarnika nagrzanego do 180 stopni. Ciasto piekę ok. godziny w temp. 180 stopni.
I w sumie to cała filozofia. Robię to ciasto bardzo często, bardzo mi smakuje i jest też zdrowe! Nie czuć w nim w ogóle tej kaszy jaglanej i smakuje jak brownie. Ja nie lubię kaszy jaglanej, miodu, oleju kokosowego, ale to ciasto mi naprawdę smakuje i mogłabym jeść je na okrągło! Powtórzyłam już z milion razy w tym poście, że mi straaaasznie smakuje!
Dajcie znać w komentarzu, czy zamierzacie je zrobić.
Zapraszam Was takża na mojego snapchata - mv13mery.

You Might Also Like

34 komentarze

  1. Wygląda pysznie! :)

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda smakowicie :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie eksperymenty, więc to ciasto może niedługo zagościć na moim stole <3
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie jestem rewelacyjna w kuchni, ale myślę, że takiego prostego przepisu warto spróbować ;)

    ♥ Pisane z pasją >KLIK< ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam brownie, koniecznie muszę wypróbować Twój przepis!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam szczerze, że wygląda to naprawdę smakowicie. Nigdy wcześniej nie miałam okazji tego spróbować, więc chyba wykorzystam Twój przepis :) Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę kiedyś spróbować, bo wygląda naprawdę smakowicie!

    https://nasze-z-zycia-wziete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Świetny post:)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny przepis a do tego zdrowy. Bardzo apetycznie wygląda, na pewno godny wypróbowania :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham banany i kaszę jaglaną :) Koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię zdrowe jedzenie, a to wygląda świetnie!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy ja wiem, czy brownie może być zdrowe... Myślę, że w takich pysznościach chodzi właśnie o to, żeby nie były zdrowe, ale żeby smakowały nieziemsko! W każdym razie przepis jest naprawdę bardzo prosty, pewnie go wypróbuję, gdy będę miała chwilę ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. super, muszę koniecznie wypróbować ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej! Na Twojego wpadłam przypadkiem i od razu go zaobserwowałam! Fajnie piszesz, robisz bardzo ładne zdjęcia, a sama jesteś prześliczna! <3 Buziaki ;*
    http://w-headintheclouds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam brownie! Z chęcią wypróbuję ten przepis, bo dotychczas korzystałam tylko z przepisu babci :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie jadłam zdrowej wersji tego ciasta, ale też słyszałam wiele dobrego o wykorzystaniu fasoli:)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda pysznie ! Zapraszam do mnie http://aleksandraweronikaplaziak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pewno wkrótce wypróbujemy Twój przepis :)
    Zapraszamy do nas

    OdpowiedzUsuń
  19. Zjadłabym coś takiego, ale chwilowo po świętach nie mogę patrzeć już na ciasto. Z miłą chęcią wypróbuje. Pozdrawiam https://palinpalin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Very cool post, dear! Photos beautiful <3
    I'd be happy blogging friendship and mutual subscription ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  21. Apetycznie wygląda :) Zjadłabym takie brownie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam brownie z fasoli :)
    jakie ładne zdjęcia :)

    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie jadłam tego ciasta, bo jest z kakao, ale ogółem Twoja fit wersja prezentuje się ciekawie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  24. aż zrobiłam się głodna, na pewno wykorzystam ten przepis! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mmm przepis zanotowany! Muszę w najbliższym czasie zrobić to ciasto, bo wygląda bardzo smacznie.
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystkie skladniki mam w domku, wiec grzechem by było nie skorzystac z tego przepisu! czekam na wiecej takich smakolykow :)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super zdjęcia! <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale mi narobiłaś smaka ;D Wygląda bardzo smacznie :)
    może wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Yummyyy, looks delicious <3


    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog ^^
    www.infashionchains.com

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

contact

E-mail: hooda.mary@gmail.com
Instagram: @meryjozwiak
Pinterest: @marysiajozwiak

The Most popular posts