New Hairstyle

kwietnia 14, 2017

Zmiany, zmiany, zmiany, wiosenne zmiany! Ja zmieniłam fryzurę, a wy? Zmieniliście coś na wiosnę?
W sumie to nie jest to duża zmiana, ale ja uwielbiam zmiany i nawet takie małe cieszą. W poniedziałek byłam u fryzjera i ścięłam zniszczone końcówki oraz je wycieniowałam. Normalnie ścinałam włosy na prosto, a teraz stwierdziłam, że chcę mieć je wycieniowane i mi się podoba. Dajcie znać, czy macie włosy ścięte prosto, czy macie je wycieniowane.
Uwielbiam to uczucie u fryzjera, kiedy myje mi głowę, to jest tak relaksujący masaż! Ogólnie to bardzo lubię chodzić to fryzjera, chociaż bardzo rzadko do niego chodzę z braku czasu.
Oczywiście chciałam postawić na jakąś większą zmianę - zrobić sombre, ale tego nie zrobię, gdyż od farbowania włosy strasznie się niszczą, dlatego nie zamierzam tego robić w najbliższym czasie.
No i życzę Wam Wesołych Świąt Wielkanocnych !!!

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Jeszcze nie poczyniłam żadnej wiosennej zmiany, ale planuję udać się do fryzjera :)
    Cudownie wyglądasz! Bardzo ładne zdjęcia.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja robię wakacyjne zmiany od zawsze :p ale zawsze inne. Tym razem chyba czas na włosy
    Piękne zdjęcia :*
    Pozdrawiam, pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych, radosnych i pogodnych świąt spędzonych w gronie najbliższych <3

    Obserwuję i liczę na rewanż :) Za komentarz odwdzięczam się trzema komentarzami :*

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/tete-tete.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :) Również ostatnio przeszłam małą kosmetyczną zmianę u fryzjera :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia! Ja na wiosnę to jedynie chyba zmieniłam kurtkę zimową na skórzaną :D Ale co do włosów... Ja farbuję i nie narzekam póki co, kiedyś miałam cieniowane, ale pod treningi mi nie pasuje, ponieważ ciężko w kitkę związać i ostatnio je wyrównałam i zapuszczam i czuję się o wiele lepiej niż w cieniowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do twarzy Ci w nowej fryzurze, śliczne wyglądasz! :)
    Zdjęcia są trochę prześwietlone - popracuj trochę nad nimi. Może przerób je w jakimś programie graficznym? Albo pobaw się z trybem manualnym?
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt! :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię mycie głowy u fryzjera haha! Śliczna fryzura bardzo mi się podoba <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. jak byłam młodsza to zawsze miałam cieniowane włosy, teraz tylko proste! :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie Ci w takich włosach :)
    Ja niedawno ściełam włosy, z baardzo długich, które miałam wiele lat do takich za ramiona i jestem bardzo zadowolona ze zmiany :)

    Obserwuję!
    youcallmereckless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają na bardzo zdrowe, ślicznie wyglądasz, choć nie wiem, jak wyglądałaś przed zmianą :) Świetna ta bordowa bluzka, a kolorystyka zdjęć cudowna! Zaobserwowałam :)
    Życzę udanych świąt wielkanocnych!

    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia! Ja nic w sobie nie zmieniłam :D
    http://annesthesie.blogspot.com/2017/04/jak-stwierdzic-ze-to-miosc.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze u fryzjera proszę o pocieniowanie włosów.
    Kiedyś obcięłam włosy na prosto i brzydko mi się układały :D
    Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też myślałam nad zmianą fryzury właśnie :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia a fryzura bardzo ci pasuje <3

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia świetne, nowa fryzura zdecydowanie Ci pasuje! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://every-think-is-perfect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne zdjęcia! Ładnie Ci w takich włoskach :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, genialne zdjęcia! i ta sceneria- baaaaaardzo pomysłowa i wpasowująca się klimat stylizacji+ bardzo ładnie Ci w takich włoskach ;3

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!
    nowy post <3 http://justemsi.blogspot.com/2017/04/flower-power-bonprix-aleworek.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam zmiany czuje się wtedy inaczej-lepiej:D też mam zamiar zrobić coś z włosami a konkretnie zmiana koloru
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Awesome photos ^^ And you have lovely hair


    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog ^^
    www.infashionchains.com

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

contact

E-mail: hooda.mary@gmail.com
Instagram: @meryjozwiak
Pinterest: @marysiajozwiak

The Most popular posts