Powder-Puff Game

września 28, 2018


Powder-Puff to football amerykański, tylko, że dla dziewczyn. Miałam okazję w nim zagrać! Otóż powder-puff trwa tylko pierwszy miesiąc szkoły, ale w tym jednym miesiącu wszystkie dziewczyny ostro trenują prawie codziennie, żeby móc zagrać ten jeden mecz. Powder-Puff, jak można stwierdzić po nazwie, to nie jest poważny sport, jest dla zabawy i mówi się o tym, że to jest jeden wielki żart, a dziewczyny po prostu próbują być chłopcami przez ten miesiąc.
Wygląda to tak, że chłopcy - footboliści są trenerami dziewczyn i to oni wszystko organizują. Na mecz dziewczyna prosi jakiegoś footboliste o tą koszulkę, którą widzicie na zdjęciach i na meczu, właśnie w nich dziewczyny grają.
Jak ja przyszłam na pierwszy trening, nie miałam bladego pojęcia o footballu i nigdy nawet nie widziałam żadnego meczu ( Nie mylcie footballu amerykańskiego z "soccer", czyli piłką nożną! )


Ja grałam z seniorami. Pierwszy mecz grali juniorzy z sophmore, a drugi grała wygrana drużyna z seniorami.

Przed meczem, wybrałyśmy się na przejażdżkę "spirit bus" po moim mieście i spirit bus pipał, my śpiewałyśmy, tańczyłyśmy, krzyczałyśmy, machałyśmy ludziom, skakałyśmy i wygłupiałyśmy się! Potem pomalowałyśmy sobie twarze farbkami w kolorach szkoły i wbiegłyśmy na boisko! Zrobiłyśmy rozgrzewkę, która była serio super bo na niej robiłyśmy wszystko do rytmu i tak dalej. Później musiałyśmy się ustawić w lini w kierunku flagi USA, położyć prawą rękę na sercu i zaśpiewać hymn USA (którego nie znałam, ale mam nadzieję, że każdy był zajęty śpiewaniem i patrzeniem na flagę, żeby zauważyć).

I nadszedł czas na grę! Mnóstwo emocji! Publiczność krzyczała, tańczyła, wiwatowała i dopingowała nas przez całą grę!


Na normalnych meczach cheerleederki kibicują footbolistom, ale, że większość cheerleederek grała w powder-puff, chłopcy zostali naszymi cheerleederami! I byli naprawdę nieźli! Wtedy, kiedy my trenowałyśmy do powder-puff, oni trenowali do bycia cheerleederami.


To było naprawdę niesamowite przeżycie! I seniorzy wygrali! Było super! Czułam się extra, gdy przechodziłam i wszyscy widzieli, że gram więc chcieli mi przybijać piątki i bić brava!

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Jejku, świetne przeżycia! :)

    http://gabrysiaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ALe to musiała być fajna sprawa XD Taki mecz i w ogóle oprawa, koszulka od jakiegoś chłopaka, super. Zazdroszcze, że u mnie nie ma czegos podobnego.

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

contact

E-mail: maryjozw@gmail.com
Instagram: @maryjozwiakk
Pinterest: @maryyjozwiakk