School Dances

września 15, 2018


Hej! Dziś chciałam Wam opowiedzieć o szkolnych tańcach w USA i o nadchodzącym w mojej szkole "homecoming week".

Zacznę może o tańcach, balach szkolnych. Co roku, w mojej szkole jest 6 bali:

  1. Homecoming
  2. Halloween
  3. Winter Ball
  4. Valentine's Day
  5. Spring Ball
  6. Prom
Na 3 bale zapraszają chłopcy i na 3 bale zapraszają dziewczyny. Nie wiem za dużo o tych o tych balach, ale wiem, że każdy bal to wielkie wydarzenie. Np. na halloween para się przebiera za jakieś postacie z filmów albo bajek, a Prom to ostatni, najważniejszy bal i na prom dziewczyna zawsze ubiera długą suknię. 

Homecoming to pierwszy bal i jest równo 1 miesiąc po rozpoczęciu roku szkolnego. Chłopcy proszą dziewczyny plakatem zostawianym pod drzwiami i żadna dziewczyna nie może odmówić, kto pierwszy, ten lepszy. Raczej idzie się jako przyjaciele, chyba, że ktoś z kimś parą. Ja zostałam zapytana w następujący sposób: pewnego wieczoru oglądałam film z dziewczynami i nagle zadzwonił dzwonek, James zawołał mnie i zobaczyłam plakat "Out of all the fish in the sea... Will you go to homecoming with me?" i do tego dostałam PRAWDZIWĄ złotą rybkę i jakieś słodycze w kształcie rybek. No i tradycja jest taka, że jak już chłopak da dziewczynie plakat, to dziewczyna musi wymyślić sposób na odpowiedź. 

Historia o tej rybce:
Otóż rybka przez cały tydzień zachowywała się bardzo dziwnie, w sensie bardzo mało się ruszała. Stała w miejscu, dopóki ktoś nie potrząsnął akwarium. Aż pewnego dnia Wendy oznajmiła, że umarła. Amber powiedziała, że ona się tym nie będzie zajmować. Ja podeszłam, a ryba miała szeroko otwarte białe oczy i śmierdziała. Prawie zemdlałam wynosząc ją do łazienki. Wendy ją spuściła w toalecie, bo ja już nie dałam rady. 


U nas w szkole jest coś takiego, jak homecoming week i wtedy przez cały tydzień dzieje się coś ciekawego.

  1. Poniedziałek - Childhood Day - wszyscy się przebierają za dzieci
  2. Wtorek - Wild West Day - za osoby na dzikim zachodzie!
  3. Środa - Decade Day - za średniowiecze, swoich rodziców
  4. Czwartek - Disney Day - Za postacie disney'a!
  5. Piątek - Spirit Day - otóż w piątek jest bardzo ważny mecz footballu, więc wszyscy się ubierają w kolory szkoły.
  6. Sobota - Homecoming Dance!!!

 Mam nadzieję, że post Wam się podobał! Jakbyście brali udział to za co byście się przebrali na dany dzień?

You Might Also Like

4 komentarze

  1. W sumie nie wiem za co bym się przebrała, haha :D Ale fajnie, że są takie imprezy. I śliczna jesteś! :)

    http://gabrysiaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to u siebie w szkole na moje szczęście/nie szczęście nie muszę zawracać sobie głowy dniem Disney'a, ale za to już niestety muszę wymyślić jak się przebrać za emeryta #CzasamiBycieSenioremSięNieOpłaca 😂🙄🤦🏻‍♀️

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jakim cudem, ale dopiero teraz znalazłam twojego bloga! Jest genialny, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Yyyy u mnie są chyba tylko 2 bale Hoco i Prom, albo po prostu do tej pory nie słyszałam o innych. Biedna rybka XD

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

contact

E-mail: maryjozw@gmail.com
Instagram: @maryjozwiakk
Pinterest: @maryyjozwiakk