Madison High School

października 28, 2018

Znalezione obrazy dla zapytania madison high school rexburg idaho

Hej! W dzisiejszym poście opowiem Wam o mojej szkole i o różnicach pomiędzy moim, amerykańskim liceum a polskim.

Otóż po pierwsze, to tutaj mamy do wyboru ponad 200 przedmiotów szkolnych. Dostaliśmy taką książeczkę, gdzie one wszystkie są opisane i to według mnie to jest bardzo interesujące, że jest osobny przedmiot o książce "Władcy Pierścieni" albo jest przedmiot który uczy randkowania u dorosłych albo jest przedmiot przygotowujący do wychowywania dzieci i słyszałam, że nawet dają dziewczynom sztuczne  brzuszki ciążowe i muszą tak chodzić przez cały dzień albo trzeba się dobrać w pary (chłopak, dziewczyna) i oni dostają sztuczne dziecko, które imituje to prawdziwe i płacze, sika i tak dalej i trzeba się nim opiekować przez tydzień. 

Przedmioty tutaj trwają od poniedziałku do czwartku 70 minut, a w piątek 55 minut. Według mnie to jest troche długo, ale za to są bardzo ciekawe. Czyli normalnie lekcje są od 8:30 do 15:30, chyba, że ktoś wybierze sobie godzinę 0 to są od 7:10 do 15:30, a w piątki kończymy zawsze wcześniej - o 14:15. 

Przerwy są bardzo krótkie, a szkoła jest ogromna i ma parę budynków, więc czasem jak ktoś ma lekcję po drugiej stronie szkoły albo w innym budynku to musi biec, bo przerwy trwają tylko 5 minut, ale za to jest jedna przerwa, która trwa 10 minut i jedna na lunch, która trwa 40 minut. Dużo osób na lunch sobie na przykład idzie do macdonald'a albo do jakiejś innej restauracji. 

Wszyscy mają prawo jazdy od 15 roku życia, więc większość osób w szkole ma auto i prawie nikt nie jeździ autobusami, ale oczywiście taki też są - prawdziwe, żółte z napisem "School Bus".

Nauczyciele tu bardzo fajnie podchodzą do uczniów i lekcje są bardzo interesujące. Do każdej lekcji nauczyciel się bardzo przygotowuje. Jest też wiele gier i ciekawych aktywności na lekcjach.

W każdej sali lekcyjnej są laptopy, ipady albo komputery. Moim zdaniem to jest super, że każdy ma własnego laptopa. Nie kupuje się też książek, tylko w danej klasie już szkoła zapewnia książki, ale zawsze potem trzeba je zwrócić i trzeba zawsze robić dużo notatek. 

Mecze w szkole są niesamowite, wszyscy tańczą, skaczą, śpiewają hymny szkoły i tak dalej. Apele też są extra!!! I jak zobaczyłam cheerleaderki z pomponami na meczach footballu to poczułam się naprawdę jak w filmie. Cheerleaderki skaczą, robią salta w przód i w tył, robią prawdziwe piramidy i poskakują. Dla mnie do zawsze było niesamowite.

Podobny obraz
Znalezione obrazy dla zapytania madison high school idaho rexburg outside
Znalezione obrazy dla zapytania madison high school rexburg idaho
Znalezione obrazy dla zapytania madison high school rexburg idaho
Znalezione obrazy dla zapytania madison high school rexburg idaho

Powyżej widzicie parę zdjęć mojej szkoły. Jest ona niesamowita i czuję się w niej jak w high school musical, a zwłaszcza jak otwieram moją szafkę szkolną!

Podobny obraz

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Jejku, to jest świetne! Gdyby w Polsce był taki system, to myślę, że wszyscy chętnie chodziliby do szkoły.

    http://gabrysiaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje, szkoły tutaj są niesamowite i wszystko wygląda dokładnie tak jak na filmach. Co do przedmiotów to nieraz jak je przeglądam ( bo właśnie staram się wybrać coś na przyszły semestr ) to jestem w szkolu jak dużo ich tam jest.

    https://moja-amerykanska-przygoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna i najważniejsza różnica przede wszystkim, jak dla mnie - tutaj do szkoły chce się chodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia rzeczywiście jak z high school musical hahah :D Już się nie mogę doczekać, aż sama to przeżyję.

    Zapraszam -> https://its-america-honey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjecia i super blog!

    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*
    Zapraszam do siebie <3
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto by nie chciał chodzić do takiej szkoły ? Nie mogę się doczekać, kiedy ja polecę do Stanów.

    https://palinpalin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka wymiana to wielkie przeżycie, sama bym chętnie odwiedziła taką szkołę. Ale wole jakoś tu moją Niemiecko-Bawarską szkołę :)
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Zazdroszczę ci bardzo takiej szkoły :) Czemu nie ma tak w Polsce :(

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super, zazdroszczę!!! Jedno z moich marzeń, ale jako, że kończę za rok liceum to nie do zrealizowania. Chętnie poczytam więcej o twojej szkole. :)
    https://fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, bardzo podoba mi się styl w jaki stworzyłaś tego posta. Poza tym bardzo urzekły mnie zdjęcia i zainteresowały, dlatego obserwuje!
    Miłego wieczoru! :)

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Amerykanski high school od zawsze byl moim marzeniem! Ja sama mieszkam w Londynie juz od ponad 5 lat, ale wiadomo, ze to nie to samo co the US. Zazdroszcze!
    U mnie w szkole tez natomiast mielismy bardzo duzy wybor w przedmiotach. A o podejsciu nauczycieli juz nie wspomne, kompletnie inne myslenie i podejscie do ucznia- pelne motywacji, cos niesamowitego.
    Pozdrawiam cieplutko, Iga:))
    https://igapaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Na prawdę zazdroszczę, że możesz chodzić do takiej szkoły. Porównując do tego nasze polskie szkolnictwo, to troszkę dwa różne światy...
    Powodzonka w bieganiu do klas w ciagu 5 minut, też przechodziłam to w liceum XD


    polishines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku chyba najbardziej zazdroszczę tych meczów, kiedy cała szkoła jednoczy się, żeby
    kibicować drużynie. To musi być super!
    ssaysomething.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny post !
    Obs/Obs?
    Zapraszam do mnie
    jaro-jaroo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia!
    Pozdrawiam
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobrze przygotowany merytorycznie post. Takie się ceni. Na pewno będę zaglądać regularnie.

    Jak nie zwariować podczas izolacji - najnowszy wpis na moim blogu

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

contact

E-mail: maryjozw@gmail.com
Instagram: @maryjozwiakk
Pinterest: @maryyjozwiakk