Cooking Class

października 14, 2018

Mam w szkole na drugiej godzinie klasę ze zdrowego gotowania i jest to idealny czas, bo właśnie wtedy zaczynam się robić głodna! A moja nauczycielka z tego jest super i ona ma własną sieć restauracji i uczy dla zabawy! Ostatnio jedliśmy Ice Cream Cake Rolls i postanowiłam, że za dodatkową ocenę zrobię to w domu. Pojechałam więc na rowerze do sklepu - w tym przypadku do wallmart'u i kupiłam wszystkie składniki. Ja kocham wszystko, co związane z czekoladą, więc zrobiłam czekoladowe lody w czekoladowym cieście, polane czekoladową polewą i posypane czekoladkami.


Po takiej ilości czekolady trochę mnie brzuch bolał, ale i tak wyszło pysznie !!!

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Wygląda pysznie, jeju! <3

    http://gabrysiaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabyś dać przepis na to ciasto?
    slinka mi pociekła haha
    Ania

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

contact

E-mail: maryjozw@gmail.com
Instagram: @maryjozwiakk
Pinterest: @maryyjozwiakk