Backpacking Trip

października 18, 2018


Jeszcze w wakacje, zanim poszłam do szkoły, przyjechałam do Idaho i razem z host rodziną pojechaliśmy do Seattle i z ich przyjaciółmi wybraliśmy się na "backpacking trip". Widoki były przepiękne! I pierwszy raz w życiu skakałam z klifu, który miał jakieś 15 metrów! Czyli to jak skakanie z 4 piętra! Dla mnie to było niesamowite przeżycie! Woda była lodowata! I spadałam długo, a i tak zapomniałam zamknąć oczy i potem powieki mnie bardzo bolały. Haha, ale i tak to było świetnie (ale drugi raz już nie skoczyłam). Staliśmy na tym klifie przed skokiem chyba 30 minut, ale się udało. No i pierwszy raz spałam 2 noce w namiocie! Ciekawe przeżycie, ale było mega zimno, spałam w kurtce :D !

You Might Also Like

1 komentarze

Popular Posts

contact

E-mail: maryjozw@gmail.com
Instagram: @maryjozwiakk
Pinterest: @maryyjozwiakk